עורך דין מעצרים

שחרור ממעצר

אנשים רבים שהיו במעצר, בין אם הדבר היה מוצדק ובין אם שלא בצדק, יכולים להעיד עד כמה מעצר הוא חוויה לא נעימה בלשון המעטה. לעיתים קרובות ההתנהגות כלפי אדם שנעצר, היחס וכל ההתנהלות מולו הם מזלזלים ומשפילים וזאת למרות שכל עוד לא הוכחה אשמתו של אדם בבית משפט הוא נחשב כזכאי. גם אם המשטרה כן מצאה לנכון להגיש כתב אישום, עדיין הוא בחזקת חף מפשע. לכן עורך דין מעצרים הוא בעל תפקיד חשוב ומשמעותי. לא סתם נאמר לאדם שנעצר שזכותו לשתוק עד שיהיה עורך דין לצידו. משרד עו"ד אלגלי ויצמן יעמידו לרשות הנעצרים עורך דין מעצרים מומחה ובעל ניסיון רב במשפט הפלילי בכלל ובשלב המעצר בפרט.

כיצד יכול עורך דין מעצרים לסייע?

מעצר הוא כאמור חוויה שיכולה להיות קשה ולא נעימה בכלל. עורך דין מעצרים יכול לסייע במספר דרכים. אחת הדרכים היא חקירה צולבת של נציג המשטרה שיכולה להוכיח שהיו כשלים בתהליך החקירה כך שהמשך המעצר אינו מוצדק. דרך נוספת היא הצעת דרכים חלופיות להשיג את המטרה שלשמה אדם מוחזק במעצר. עורך דין מעצרים יכול להציע הצעות רכות יותר שיביאו להשגת המטרה בצורה זהה. מעצר בית למשל הוא דרך אחת, כך גם ערבות המופקדת בידי המשטרה או הרחקתו של החשוד מאנשים להם הוא עלול להזיק. דרך נוספת היא הצגת תמונה רחבה יותר מתוך היכרות מעמיקה יותר עם החשוד, נסיבות אישיות שבעקבותיהן תמצא המשטרה לנכון לקצר את המעצר או אפילו לבטל אותו.

איך לבחור את עורך דין מעצרים מתאים?

עורך דין מעצרים מסייע ללקוחותיו ברגע משבר גדול, במיוחד כשאלה חשודים ללא עבר פלילי שמעולם לא נעצרו ולא מכירים את עולם הפשע. לכן הוא צריך להיות קודם כל אנושי ואמפתי כך שהחשוד ירגיש בנוח לשתף אותו בפרטים שונים שיוכלו גם לסייע ולהקל על המצב. בנוסף הוא חייב להיות עורך דין פלילי בעל ניסיון רב, מקצועי מאוד ועם בקיאות רבה בכל החוקים וסעיפי החוק הרלוונטיים שיוכלו להקל. משרד עו"ד אלגלי ויצמן עוסק בתחום הפלילי ומתמחה בו. הוא יעמיד לרשותכם עורך דין מעצרים שזוהי התמחותו ויוכל להקל ואף לחלץ אתכם מן המעצר.

עורך דין שחרור ממעצר

עורך דין מעצרים מלווה חשוד אשר מצוי במעצר בגין חשד לעבירה פלילית. תקופת המעצר הינה קריטית כי במהלכה אף נערכות לחשוד חקירות אשר עלולות להפליל אותו. הוא יכול לסייע לו רבות בנסיבות אלו. הוא יודע להתנהל מול המשטרה והפרקליטות ובמידת הצורך גם לייצג בבית משפט. משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

עורך דין מעצרים – ייעוץ לקראת חקירה

עורך דין מעצרים מבצע מטלות שונות לטובת הלקוח אשר מצוי בתקופה קשה ומורכבת. במקרים רבים גם פיזית וגם נפשית. אחת החשובות בהן היא הדרכה לקראת חקירה אשר נעשית במשטרה במסגרת מעצר הקרוי  מעצר ימים אשר במהלכו חייבים להביא את העצור לשופט תוך 24 שעות. החקירה מתועדת בהקלטות ובצילום והממצאים והעדויות בה יכולות לשמש נגד הנאשם כולל בבית משפט. משום כך, יש חשיבות לדרך ההתנהלות של  הנחקר. עורך הדין ינחה אותו להתנהל בנימוס וללא התלהמות גם נוכח דברים קשים שיטיחו בו. הוא ינחה אותו לגבי מה מותר לו לומר ומה, בהחלט, אסור לו לומר.  טיפולים נוספים של עורך הדין הם ניסיון לשחרר ממעצר, להקטין את אורכו לבקש להמירו למעצר בית בתמורה להפקדה כספית או מתן ערבות צד ג' ולהתחייבויות נוספות.

מעצר 15 ימים

מעצר אחר הינו ל15 ימים וניתן להאריכו כולל עד לתום ההליכים. הוא ניתן על עבירות דוגמת רצח והריגה ואחרות נוספות. ואחד החששות הוא שבעקבות השחרור יברח החשוד. בנסיבות אלו ייערך, במקרים רבים, שימוע בפרקליטות לקראת החלטה על הגשת כתב אישום או הימנעות ממנה. גם כאן יכול עורך הדין לייצגו בהצלחה.

ניהול משרד בעל תשתית מעולה

משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים הקשבה סבלנית והפנמה לצרכי הלקוח, ליווי וייצוג, מחירים נוחים, זמינות ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת נוספים.

עורך דין מעצרים
צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים
telephone (6)

עו"ד עמוס - 0535237734
עו"ד מיכאל - 0506969045

mail (5)
location (3)

רחוב האמנות 8 - בית הגפן קומה 1 נתניה

מאמרים נוספים:

צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים