עורך דין מקרקעין נתניה

עורך דין מקרקעין בנתניה

שוק הנדל"ן הוא השוק הרותח ביותר שישנו. עליית מחירי הדירות נמשכת בקצב ולא נעצרת כבר שנים. הביקוש לדירות הוא גדול מאוד וחברות הבניה מנסות לעמוד בקצב הבלתי אפשרי. הלחץ הגדול והביקוש הרב לצד העובדה שנכס נדל"ני הוא הנכס המרכזי ביותר שישנו לרוב האנשים מביאה לכך שישנו צורך בליווי עורך דין בתהליכים רבים הקשורים לנדל"ן. אם אתם גרים באזור נתניה, תצטרכו עורך דין מקרקעין נתניה במגוון מצבים, החל ממצבים נורמליים המהווים חלק מכל עסקה נדל"נית כמו ניסוח הסכם מכר וייצוג מול קונה או מוכר במידה ואתם הקונים ועד מצבים לא רצויים כמו תביעת חברת בניה בעקבות ליקויי בניה. אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין נתניה אנו במשרד עו"ד אלגלי ויצמן עומדים לרשותכם עם הרבה מאוד ניסיון.

עורך דין מקרקעין נתניה למגוון שירותים

דיני תכנון ובניה הם קובץ גדול מאוד של חוקים וסעיפים. במיוחד בשנים האחרונות חלים שינויים בעקבות קצב הבניה, סעיפים נוספים בנושאים שונים כמו התחדשות עירונית למשל ובמצבים שעדיין אין סעיפי חוק שנוספו רשמית, ישנם תקדימים משפטיים המתווים דרך איך לנהוג ומה עושים במצב כזה או אחר. עורך דין מקרקעין נתניה צריך להיות בקיא בכל דיני התכנון והבניה. הוא צריך לדעת את כל החוקים לגבי רכישת דירה מקבלן. דירה נרכשת מקבלן עוד בטרם החלה הבניה על בסיס הדמיות בלבד. ישנם לא מעט מצבים בהם מה שהובטח הוא לא מה שניתן, כולל עיכובים  בכניסת הדייר ועוד. עורך דין מקרקעין נתניה ייצג אתכם מול הקבלן כך שתקבלו פיצוי המגיע לכם על כל דבר שלא בוצע כפי שהובטח.

לבחור עו"ד מקרקעין בנתניה אשר מכיר היטב את הסביבה

במיוחד בתחום המקרקעין, בכל רשות מקומית ישנם חוקי עזר הנכונים רק לה ובהתאם להם יש להתנהל. אישורי בניה ניתנים מן הרשות המקומית. לכן חשוב שעורך דין מקרקעין יהיה מקומי ויכיר היטב את הסביבה בה נמצא הנכס, ואת הנפשות הפועלות ברשות המקומית ובכלל את מבנה היישוב, רחובות, תכנונים מקומיים ועוד. זאת כמובן מעבר לבקיאות בחוקי התכנון והבניה באופן כללי, התנהלות מול יזמים, קבלנים או מוכרים/ קונים. לכן, אם הדירה שאתם מנסים למכור או רכשתם היא בנתניה, שכרו את שירותיו של עורך דין מקרקעין נתניה כמו אצלנו במשרד אלגלי ויצמן שיתן לכם ערך מוסף גם בכך שהוא מכיר היטב את העיר והמתרחש בה מבחינה נדל"נית.

עו"ד מקרקעין בנתניה

עו"ד מקרקעין נתניה

עורך דין מקרקעין נתניה מייצג לקוחות אשר מבצעים עסקאות נדל"ן. כדאי לקבל ייעוץ ממנו טרם ביצוע  העסקה כדי להיערך היטב לקראתה. הוא מכיר לעומק את התחום ואת נושא המיסוי הכרוך בכל אחד ואחד. טיפוליו המיומנים ועצותיו עשויים לחסוך כסף רב וטרחה מרובה לכל לקוח. משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

עורך דין מקרקעין נתניה – מבצע מטלות רבות ומורכבות

עורך דין מקרקעין נתניה מבצע מטלות רבות עבור לקוחו. אחת הנפוצות היא טיפול ברכישת דירה עבור לקוחותיו. בנסיבות אלו הוא עורך בדיקות רבות. כך בדיקת נסח הטאבו של הנכס המהווה, למעשה, תעודת זהות שלו. רשומים בו פרטי הנכס, גודלו, מיקומו, הבעלות עליו ופרטים אחרים חשובים.  בדיקות אחרות נעשות ברשויות המקומיות כדי לוודא שאין צווי הריסה, חריגות בנייה וכדומה. כאשר הנכס נקי משעבודים ומבעיות אחרות הוא ייתן אור ירוק לביצוע העסקה. חיוני מאוד לברר גם לגבי נושא המיסוי טרם ביצועה. הרוכש חייב לשלם מיסי רכישה ואחרים. על המוכר מוטלים מיסי שבח ועוד.  מיסוי גבוה מדי יכול, בנסיבות רבות, לבטל כוונת רכישה או מכירה.

הסכם על פי החוק

הסכם חייב להיערך בהתאם לחוק כי מדובר במסמך משפטי שניתן לתקוף אותו בבוררויות, בבית משפט וכדומה. יירשמו בו סעיפים שונים בהתאם להסכמות שהושגו בעל פה ואחרים שחייבים להופיע. בין היתר: התחייבויות הצדדים, הסדרי תשלום והעברת נכס, הפקדת כספים בנאמנות שמטרותיהם הבטחת תשלומי המיסים הקיימים,  סעיפי הפרות מצד שני הצדדים ועוד. לאחר החתימה והעברת תשלום ראשון תירשם הערת אזהרה בטאבו לטובת הרוכש. לאחר השלמת העסקה ידאג עורך הדין לרשום את הנכס על שם הרוכש בטאבו.

משרד בעל שם ידוע

משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים טיפול מוקפד, ליווי וייצוג, מחירים נוחים, זמינות ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

עורך דין מקרקעין נתניה
צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים
telephone (6)

עו"ד עמוס - 0535237734
עו"ד מיכאל - 0506969045

mail (5)
location (3)

רחוב האמנות 8 - בית הגפן קומה 1 נתניה

מאמרים נוספים:

צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים