עורך דין פלילי בנתניה

עו"ד פלילי בנתניה

נעצרתם בגלל חשד לעבירה כלשהי? כבר מרגע זה על תוותרו על זכותכם להתייעץ עם עורך דין פלילי אשר ילווה אתכם בכל התהליך הלא פשוט הזה. חשוב לעשות אבחנה בין עורך דין אזרחי, על כל התחומים שהוא יכול לעסוק בהם לבין עורך דין פלילי. המשפט הפלילי הוא קשה יותר וחורץ גורלות. אם במשפט אזרחי יידרש אדם שנמצא אשם לרוב לפצות באופן כלכלי אדם אחר, במשפט הפלילי מדובר על תביעה מטעם המדינה אשר יכולה להוביל גם לכלא. לכן, אם אתם גרים באזור נתניה והואשמתם או נעצרתם, חפשו עורך דין פלילי בנתניה שהוא בעל ניסיון רב. משרד עו"ד אלגלי ויצמן הוא בדיוק מה שאתם צריכים כשאתם מחפשים עורך דין פלילי בנתניה. נעמוד לרשותכם בכל תיק ובכל שלב מרגע המעצר ועד סיום משפט.

עורך דין פלילי בנתניה לכל שלב

כשחושבים על התחום הפלילי עורלה מיד תמונה של אדם הנמצא בבית משפט בו מתנהל התיק. עורך דין פלילי בנתניה ובכלל נכנס לעניין עוד הרבה לפני שמגיעים לשלב המשפט. כאמור, כבר בזמן המעצר אמור השוטר שעצר לציין שזכותו של החשוד להתייעץ עם עורך דין לפני שיאמר מילה ושכל דבר שיגיד יכול לשמש ראיה כנגדו. לכן חיפוש עורך דין פלילי בנתניה צריך להיות כבר למטרת ייעוץ לפני חקירה. האופן בו יתנהל החשוד בחקירה יקבע משמעותית את הראיות שבתיק והאם יש בכלל מקום להגיש כתב אישום. גם לאחר הגשת כתב אישום עוד לפני תחילת המשפט עורך הדין יכול לשנות את המצב בהליך שימוע פלילי וכמובן שבמהלך המשפט בקיאותו וניסיונו של עורך הדין ישפיעו מאוד על החלטת בית המשפט.

עורך דין פלילי בנתניה שהוא גם מקצועי וגם אנושי

כאשר בוחרים עורך דין פלילי בנתניה וכמובן בכלל, חשוב לבחון שני מישורים: מקצועי ואישי. למקצועיות ולניסיון בתחום בו עוסקת העבירה, כולל ידע נרחב בחוקים הקשורים אליו תהיה השפעה עצומה על התוצאות. במישור האישי, חשוב שתהיה כימיה, תחושה נוחה וביטחון מול עורך הדין. חשוב שהלקוח ירגיש שעורך הדין זמין ונמצא שם עבורו בכל רגע. מחפשים עורך דיין פלילי בנתניה שילווה אתכם בתקופה מורכבת? אנו באלגלי ויצמן ניתן לכם את השירות הטוב ביותר, גם מקצועית וגם אישית.

עו"ד פלילי בנתניה

עורך דין פלילי בנתניה
צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים
telephone (6)

עו"ד עמוס - 0535237734
עו"ד מיכאל - 0506969045

mail (5)
location (3)

רחוב האמנות 8 - בית הגפן קומה 1 נתניה

מאמרים נוספים:

צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים