עורך דין סימני מסחר

עורך דין לרישום סימן מסחר

שם חברה, לוגו, סלוגן – כל אלה הם סימנים המהווים את כרטיס הביקור של החברה שלכם. לעיתים נראה שכל מה שיש לעשות הוא לשבת מול המחשב ולעצב. הדברים כמובן הרבה יותר מורכבים. גם עיצוב הלוגו או חשיבה על משפטים שיהוו סלוגן נעשים בצורה מושכלת והרבה מאוד חשיבה. בנוסף, יש לדברים את הצד המשפטי. כל אלה אינם רק ציורים או מילים אלא סימני מסחר שהופכים להיות הסימנים של החברה שלכם כך שהעתקתם ושיבוצם בסמלה של חברה אחרת הוא אסור. עורך דין סימני מסחר עוסק בכל הקשור להתנהלות לגבי סימני מסחר, בין אם איך להפוך אותם רשמית לסימנים שלכם ובין לאם ההתנהלות במידה והזכויות על הסימנים מופרות. אנו במשרד עו"ד אלגלי ויצמן עוסקים בתחום המשפט המסחרי על כל היבטיו ונשמח לייעץ וללוות אתכם גם בנושא סימני מסחר.

מהו בדיוק תפקידו של עורך דין סימני מסחר?

כאמור, סימני מסחר מהווים כרטיס ביקור אמיתי ומטרתם היא לגרום ללקוחות לקשר ביניכם לבין מוצרים שלכם ובכלל לצורך מיתוג. כדי שסימני מסחר יהיו מזוהים עם החברה שלכם בלבד, יש להגיש בקשה לרישום סימני מסחר בפנקס רשם סימני המסחר בישראל. כן, לרוב אדם שאינו עורך דין סימני מסחר, בעל חברה או האחראי ללוגו לא יודע שיש דבר כזה רשם סימני מסחר…  רישום זה יזכה את הבעלים בזכות בשימוש בסימן בכל הטובין או השירותים הקשורים אליו. עורך דין סימני מסחר מייעץ גם לבעלי עסק שמתכנן כעת את סימני המסחר שלו כדי שלא להשתמש בסימני מסחר של חברה אחרת וגם במקרה בו גילה  שחברה אחרת עשתה שימוש בסימני המסחר הרשומים על שמו

עורך דין סימני מסחר המכיר את הסימנים הקטנים

סימני מסחר הוא תחום מורכב יותר ממה שנדמה. ישנו תוקף לסימני מסחר שהוא עשר שנים מיום הגשת הבקשה ולכך על כל בעל חברה או עסק לשים לב. אפשר להשוות רישום סימני מסחר לרישום פטנט. הדבר מבוסס על עקרונות דומים. רישום סימני מסחר, ממש כמו פטנט, תקף רק למדינה בה נעשה. עורך דין סימני מסחר מסייע גם ברישום הסימנים במדינות אחרות אם רוצים בכך. הקמתם חברה? אתם מתלבטים לגבי לוגו או סימן מסחר אחר? אנו באלגלי ויצמן בקיאים גם באותיות הקטנות (ובסימנים הקטנים…) ונשמח ללוות ולייעץ.

עו"ד סימני מסחר

עורך דין סימני מסחר
צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים
telephone (6)

עו"ד עמוס - 0535237734
עו"ד מיכאל - 0506969045

mail (5)
location (3)

רחוב האמנות 8 - בית הגפן קומה 1 נתניה

מאמרים נוספים:

צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים