פנייה אל עו"ד פלילי באזור נתניה

עו"ד פלילי בנתניה משרת לקוחות החשודים בביצוע עבירות פליליות. הוא מתנהל מול המשטרה, הפרקליטות, ובעת הצורך, גם בבתי משפט. מומלץ לשכור שירותיו כבר כאשר מתברר כי החשוד נקלע לסיטואציה מורכבת וקשה. הוא יכול לנהל את הלקוח בניסיון לזכותו או לפחות, למזער עונשים. משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין פלילי בנתניה – משימות רבות לפניו

עורך דין פלילי בנתניה מבצע מטלות רבות עבור לקוחו. כולן חשובות מאוד. כל אחת בדרגת חשיבות אחרת. חשוד נעצר בעת ביצוע עבירה פלילית או כאשר מצטברות נגדו חשדות כבדים. הוא זכאי בכל אירוע כזה לייעוץ מעורך דין. בעת המעצר הוא יובל לחקירות משטרתיות שנועדו לביסוס אשמות נגדו. התיק והממצאים בו יועבר לפרקליטות עם המלצות המשטרה. הפרקליטות בוחנת אותו ועורכת שימוע נוסף. על פי כל אלו מחליטה אם להגיש נגדו כתב אישום או להימנע ממנו. בכל שלב בתהליך יכול עורך דין לסייע. כך, הדרכה לקראת חקירות משטרתיות, התנהגות בה ובעיקר מה מותר ומה אסור לומר. בנוסף ייצוג בעת השימוע  החשוב בפרקליטות. בין לבין הוא יכול לנסות להקל בתנאי מעצר, להמירו במעצר בית בתמורה לערבויות כספיות ואחרות ולבצע טיפולים נוספים למענו.

הסדר טיעון או בית משפט

הוא יכול לנסות לבקש הגעה להסדר טיעון ללקוח במטרה מוצהרת למנוע הגשת תביעה פלילית לבית המשפט. הליך זה מקובל בעיקר בעבירות צווארון לבן של שוחד, מעילה וכדומה. במסגרת ההסדר תהפוך העבירה למנהלית בתוספת תשלום קנסות. בנסיבות אלו לא יירשם לו רישום פלילי. במקרה והתיק יוגש לבית משפט הוא ייצג אותו היטב ויטען לטובתו. כל עונש הקל מהמרבי בחוק ייחשב, לרוב, כהצלחה.

משרד עם עורכי דין מוכשרים

משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ליווי וייצוג מעולים, מחירים נוחים, זמינות ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו לשרת נוספים.

פנייה אל עו"ד פלילי באזור נתניה
צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים
telephone (6)

עו"ד עמוס - 0535237734
עו"ד מיכאל - 0506969045

mail (5)
location (3)

רחוב האמנות 8 - בית הגפן קומה 1 נתניה

מאמרים נוספים:

צריכים ייעוץ עם עו"ד מומחה בתחום? השאירו פרטים